جنگها و تاریخ

جنگها و تاریخ، فضایی برای بررسی رویدادهای تاریخی و جنگها است.

جنگها و تاریخ

جنگها و تاریخ، فضایی برای بررسی رویدادهای تاریخی و جنگها است.

اسیر جنگی که با پلک زدن اسرار شکنجه ی خود را فاش کرد



در طی جنگ ویتنام یک خلبان آمریکایی که به دست ویتنامی ها اسیر شده بود در طی یک مصاحبه ی زنده ی تلویزیونی با پلک زدن اسرار شکنجه شدن خود را در کمپ اسرا فاش کرد.فیلم را با هم ببینم.

کلمات قصار

وقتی دیوارهای زندانمان را فرومی ریزیم و به سمت آزادی می دویم، در حقیقت داریم روانه ی محوطه ی وسیع تر زندانی بزرگتر می شویم.

یوال نوح هراری لعنة الله علیه

back door

http://s12.picofile.com/file/8402968034/20200616_105509.jpg

تصویر بالا نمونه ای از روش قانون گذاری های عزیزان محترم قانون نویس و بخشنامه نویس در ایران است (در هر سه قوای محترم البته). در قفل شده برای رفت و آمد مردم است و پشت دیوار فروریخته برای زنجانی ها و جزایری ها و رفیق دوست ها و خلاصه بقیه ی دوست و آشناهایشان طراح شده اند. همین الان اگر یک وام 10 میلیون تومانی (که دیگر حتی با آن یک عدد یخچال هم نمی توانید ابتیاع کنید) بخواهید بگیرید متوجه عرایضم خواهید شد. فقط نیم نگاهی بیندازید به محاکمات اخیر مخصوصا محاکمه ی اعضای مختلف بانکهای گوناگون به جرم ارتشا و ....

سربازان کره جنوبی در جنگ ویتنام چه می کردند؟




در طی جنگ ویتنام دولت کره جنوبی برای کسب حمایت از آمریکا حاضر شد تا سربازانش را به جنگ ویتنام بفرستد. تعداد زیادی از سربازان کره ای در جنگ ویتنام درگیر شدند. قرار شد که لجستیک، آموزش و ترانسپورت کره ای ها تماما بر عهده ی آمریکا باشد. در نهایت سربازان کره ای از بهترین سربازان درگیر در جنگ ویتنام شدند. فیلم بالا را ببینید تا با سیر حوادث جنگ ویتنام و درگیری کره جنوبی در آن آشنا بشوید.

ازچشمه سار نور

دنیا بخاطر رفتارهای احمدی نژاد به ما می خندید - ایمنا

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

قران کریم