جنگها و تاریخ

جنگها و تاریخ، فضایی برای بررسی رویدادهای تاریخی و جنگها است.

جنگها و تاریخ

جنگها و تاریخ، فضایی برای بررسی رویدادهای تاریخی و جنگها است.

ازچشمه سار نور

دنیا بخاطر رفتارهای احمدی نژاد به ما می خندید - ایمنا

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

قران کریم

نظرات 5 + ارسال نظر
یک بریده مزدور سابق چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 16:02

ارزو دارم خدا حفظت کند برادر اگرچه میترسم مثل خودم حذف بشوی توسط برادر(ها)
همه نوشته هایت را میخانم و دنبال میکنم

سلام برادر... من رو هی چ کس نمی تونه حذف کنه به یه دلیل ساده: من خودم سرباز ولایتم

پویا جمعه 27 تیر 1399 ساعت 11:41

فلذا باز دعا می کنم که تلگرام را به حضور خویش منور کنید

ای بابا اون هم که قیلتره ....

پویا سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 21:22

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D8%B3%E2%80%8C%D8%A7%D8%B3
یا خودتون RSS رو سرچ کنید

متاسفانه بلاگ اسکای سرویس آر اس اس نداره

پویا دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 19:39

کاش یه فید حداقل برای سایت بزارید که پیگیری تون ساده تر باشه

این که گفتی چی هست برادر؟

مهدی ادیب یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 09:21

باشد که بیاندیشند و باشد که بیاندیشیم. سپاس فراوان آقا رضای کیانی

انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد