جنگها و تاریخ

جنگها و تاریخ، فضایی برای بررسی رویدادهای تاریخی و جنگها است.

جنگها و تاریخ

جنگها و تاریخ، فضایی برای بررسی رویدادهای تاریخی و جنگها است.

نقد جحة الاسلام جعفریان بر نظرات حداد عادل درباره طب سنتی

خیلی وقت قبل آقای جعفریان (رییس سابق کتابخانه مجلس و رییس فعلی کتابخانه دانشگاه تهران) بر تز پایان نامه دکتر حداد عادل درباره طب سنتی نقدی نوشته بودند.... پیشنهاد اکید می شودکه بروید اینجا و نقد را بخوانید.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی ادیب سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 13:18

آقا رضا روغن بنفشه ای که داری صد در صد خالصه؟

بلی

مهدی ادیب سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 10:43

در پاسخ به خانم مریم، به لطف خدا کرونای خفیف داشتم و ریه هام درگیر نشد من فقط دراین مدت حس بویایی نداشتم که اونم برگشت. به تجویز پزشک قرار بود هنگام درد احتمالی از ناپروکسن استفاده کنم که خدا رو شکر کار به اونجا نرسید و دستورات غذایی پزشک محترم رو که شامل استفاده از سوپ و غذاهای کم چرب و میوه بود عمل کردم و در کمتر از چهارده روز خوب شدم.

داداش حلّه

مریم دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 14:34

ادیب جان شما هم که طبق پزشکی مدرن عمل کردی امیدوارم داروی ترکیبی لوپیناویر/ریتوناویر (Lopinavir/Ritonavir) رو نزده باشی اگه زدی حتما برو یه تست ایدز بده

نه بابا.... ما همه مون گرفتیم بهمون آستینوموفن دادن فک میکنی اینها رو به من و شما میدن؟ مال از ما بهترونه

مریم دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 14:26

اولا شهگلی هم دکترای تاریخ علم خونده نه فلسفه علم
دوما نخونده از کجا می دونی مزخرفه تازه من فکر کنم تو دوست داری مطالب مزخرف راجع به طب سنتی رو بخونی که بتونی بکوبی وگرنه اگه مردی یه مطلب درست بخون نقد کن
سوما دانلودی نیست اگه خواستی باید بخری تازه اگه گیرت بیاد من از کتابخونه گرفتم تو هم دوست داری برو گیر بیار دوست نداری با مزخرفات دم دستی حال کن
چهارما منم منظورم بود اگه خواستی کتاب رو خوندی نظرت رو راجع به اون اینجا بنویس که معلوم شد فازت چیه
پس هرچی عشقت می کشه بنویس والا

حالا توی این کرونایی کتاب خونه م کجا بود
والله؟

مهدی ادیب دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 13:06

دور از جون با پزشکی مدرن و دستورالعمل های اون پشت سر گذاشتیمش برادر

داداش مواظب باش.... پزشکی مدرن جواب نداد من یه مقدار روغن بنفشه برای روز مبادا ذخیره کردم.. زود خبر بده

مریم دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 12:30

سلام پسرم
مطلبی که ارجاع داده بودی رو خوندم در واقع صحبتهای یه کلاس درس بود که پیاده کرده بودن خیلی بلندبود اما از اونجایی که ما امروز علیه یه استاد شورش کردیم و کلاسش رو کنسل کردیم وقت کردم بخونم
من رسول رو دیدم باهاش نه در زمینه طب سنتی بلکه موارد دیگه صحبت کردم استاد بامطالعه تیز بسیار حاضر جواب و باهوشیه درواقع نمونه کامل یک اصفهانی اصیله من چند تا دوست اصفهانی داشتم کلا اصفهانی ها خییییلی حاضر جواب و تیز هستند
می دونی من درباره نظراتش حرف دارم اما بیا شما هم یه کتابی رو من معرفی می کنم بخون تازه نویسنده اش هم تاریخ علم خونده البته برخلاف شما فلسفه علمی ها خیلی روان صحبت می کنه کتابش هم خیلی کم حجم هست کمتر از ۲۰۰ صفحه می شه خیلی وقتت رو نمی گیره
سبک زندگی ایرانی اسلامی ۲
امیرحسین شهگلی
فکر کنم جلدهای دیگه اش درباره علوم دیگه مثل معماری و.. هست ۲ درباره طب سنتیه
این رو با یه نگاه بی طرفانه بخون نظرت رو بگو بعد من نظرم رو درباره صحبتهای رسول می گم
جدی جدی هر دو بی مرض و غرض نظر بدیم نمی گم نقد کنیم چون در نقد مو رو از ماست بیرون می کشن یه نظر کلی بدیم منظورم اینه که به جای اینکه خودمون رو درگیر واو به واو و جزئیات کنیم یک نگاه جامع نگرانه داشته باشیم.
ان شاءالله منتظرم
باشه؟

اولا که ما تاریخ علمیم نه فلسفه علم
دوما من هر مزخرفی رو نمیخونم
اصولا وقت این قرطی بازیا رو ندارم
سوما که آدرس ش رو بده تا دانلودش کنم
چهارما من با شما بحثی ندارم... درباره طب سنتی اگر لازم باشه چیزی بگم همین جا مینوسیم... شما هم دوست داشتی میخونی... عشق ت کشید جواب میدی... عشق ت نکشید هم جواب نمی دی
خلاصه این طوریاس
آدرس کتاب یادت نره

مهدی ادیب دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 09:15

سلام و عرض ادب، با رهایی از شر ویروس کورونا، نخستین جایی که اومدم وبلاگ آقا رضا ی گل بود، مطلبی رو که ارجاع دادین بسیار جالبه و جا داره که دیگر عزیزان هم بخونن. با اجازه ی شما بازنشر می کنم

خدا رو شکر که رها شدی از شرش.... روغن بنفشه استعمال کردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد