جنگها و تاریخ

جنگها و تاریخ، فضایی برای بررسی رویدادهای تاریخی و جنگها است.

جنگها و تاریخ

جنگها و تاریخ، فضایی برای بررسی رویدادهای تاریخی و جنگها است.

دشمن دانا بلندت می کند/بر زمینت می زند نادان دوست

https://s16.picofile.com/file/8421700918/1359431532_0069_suzan_tamim.jpg

کرونا که تازه از چین زده بیرون خیلیا می گفتن که باید تاریخ بشر رو تقسیم کرد به قبل از کرونا و بعد از کرونا.... حالا من نمی خوام بحث کنم که حق با اونها بودش یا نه، ولی خیلی چیزها نقطه عطف هستند. مثلا بمب هسته ای هیروشیما تاریخ جنگ ها رو تقسیم می کنه به قبل و بعد ... یا نبردناو دردناوت که انگلیسیا ساختنش تاریخ ساخت نبردناوها رو تقسیم کرد به بعد از دردناوت و قبل از دردناوت.

https://s16.picofile.com/file/8421700968/resize.jpg

در حوزه ی موسیقی پاپ عرب هم میشه تاریخ مرگ ناجوانمردانه (و البته تلخ)سوزان تمیم رو یه نقطه عطف دونست.... یعنی باید بگیم موسیقی پاپ قبل از سوزان تمیم و قبل از سوزان تمیم... سوزان تمیم جواهری بود که بعید میدونم که مادر دهر بازهم چنین لعبتی رو به دنیا بیاره.... همه چیزش یونیک بود: قیافه، شکل، صورت، هیکل، تیپ، صدا، ... و خلاصه هر چه خوبان داشتند این خانم همه رو یه جا داشت...  برای اینکه بتونید یه تصویر ذهنی داشته باشید از چیزی/کسی که مورد بحث هست یه فیلم ازش اینجا می ذارم(اگه نتونستید ببینید فیلم رو از اینجا دانلودش کنید)



با همه این کمالات سوزان یه عیب کوچولو داشت: مثل خیلی دیگه از خوشگلا از داشتن نعمت عقل محروم بود و به همین دلیل هم سرنوشت بسیار بدفرجامی پیدا کرد.

سوزان تمیم رفت با یه نماینده مجلس مصر( در دوره حسنی مبارک لعنة الله علیه و علی آبائه) ریخت رو هم... اوایل همه مشغول لاو ترکوندن بودن و این حرفا... اما بعد سوزان تمیم فهمید که طرف تو زرد از آب دراومده... اما براش دیگه خیلی دیر شده بود.... خواست کات کنه ولی طرف از نفوذ سیاسی ش برای اذیت و آزار این دختره استفاده می کرد... دست آخر هم سوزان تمیم فرار کرد رفت دوبی که از دست یارو یه نفسی بکشه... طرفم غیرتش زد بالا و آدمکش حرفه ای استخدام کرد و فرستاد سراغ سوزان.... نتیجه ش رو می تونید حدس بزنید... اگر هم ذهنتون خیلی نمیتونه تصویر سازی کنه تصاویرش رو میذارم که کارتون رو راحت تر بکنم.

https://s16.picofile.com/file/8421700976/3b7f2f802b29be9a388e22b4fca1d529_inarticleLarge.jpg

خلاصه بحث اینه که وقتی با کسی رفیق میشید حواستون رو بیشتر جمع کنید.... هر گردی گردو نیست... یه درصد احتمال بدید که شاید طرف تو زرد از آب دربیاد... مثل داستان سوزان تمیمی.... مثل میترا استاد ... مثل خیلیای دیگه که اسمشون توی خبرها نمیاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد